Школа №1
Телефоны приемной:
(8723) 53-39-16
(8707) 542-77-22
Версия для
слабовидящих
11
декабрь
2023

№54 жоббм семинар

Шымкент қаласы Білім басқармасының Әдістемелік орталығы "Сапалы білім" жобасы аясында 2023 жылдың 29 қараша күні № 54 жалпы орта білім беретін мектеп базасында жетекші және тірек мектептерге арналған "Білім сапасындағы алшақтықты қысқарту мақсатында мектептегі сыныптардың білім сапасын мониторингілеу" тақырыбында тәжірибелік семинар өтілді. 
Аймақтық   семинардың  ашылуын Шымкент қаласы Білім басқармасының әдістемелік орталықтың әдіскері М.Салибекова мен мектеп директоры Э.К.Бекзатова ашты. Негізігі  бөлімдегі      коучингтер мен  сабақтар өткізетін  ұстаздарға сәттілік  тілеп ,  сабақ беретін ұстаздар туралы таныстырылым   жасады. 
Жоғарғы сыныппен қатар, бастауыш мұғалімдері де өз шеберліктерімен бөлісіп , үлгілі сабақтар өткізді.
"Математика сабағында үш таңбалы сандарға бөлу алгоритміне есептер шығару арқылы ББЖМ-ға дайындық" Алтаева М.
"Оқу сауаттылық тапсырмаларын орындауда тиімді тәсілдерін  қолдану арқылы ББЖМ-ға дайындық" Құрманшаева Г.
"ББЖМ-ға дайындауда "Кітап асыл қазына" тақырыбын оқу сауаттылық  тапсырмаларын жүйелі қолдану" Дулатбекова А.
"Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық тапсырмаларын орындауда "Заттардың қасиеті қандай болады?" тақырыбын тиімді пайдаланып, ББЖМ-ға дайындау" Қаратаева Ж.
"ББЖМ-ға дайындауда "Ата-баба мұрасын құрметтейміз"оқу сауаттылық тапсырмаларын орындауда жүйелі қолдану" Құлжабаева Г.
"Моддаларнинг хоссалари узгарадими? тақырыбын жаратылыстану-ғылыми сауаттылық тапсырмаларын тиімді әдіс-тәсілдер арқылы орындауда қолданып, ББЖМ-ға дайындау" Янишбаева М.
Бастауыш сынып мұғалімі Оразова Р. "PIRLS-Халықаралық зерттеудің мәні мағынасы "Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық оқу сауаттылығын қалыптастыру" тақырыбында коучингтер өткізіп, бірлескен жұмыс арқылы білім сапасының артуына қол жеткізуге және педагогтердің шығармашылықтарының дамуына көмегі болатындығы туралы тұжырым жасалды.





















Теги:
семинар

Похожие публикации:

21 сентябрь 2023 №54 жоббм
Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив